FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Raya 2015?
July 20, 2015 | 2:05 AM | 0 comments

Assalamualaikum semua. Rindunya kat blogger. Setelah meninggalkan dunia blogger. Maklumlah sibuk je memanjang. Dah start busy dengan cita-cita sendiri. Apa-apa pun doakan saya ya :)

Dalam busy-busy tak sah lah kalau tak balik raya kan? Mesti cari masa walaupun assignment yg 'sikit' tu. Haha. Okay. Sebenarnya nak letak gambar family tapi ada kat dalam camera then gambar itu masih tidak kelihatan oleh kerana camera itu bersama abang ipar. Izinkan saya menggunakan gambar di atas itu sebagai hiasan :D 

Well, raya pertama sahaja yang paling indah buat aku kerana bermaaf-maafan dengan keluarga. And the next by next hari tu dah start hambar dah. hahaha. Aduhai. Dengan assignment lagi tak feeling langsung. Ni pun tak buat-buat lagi haa haha. Tak habis-habis keluar jenjalan ikut mama pergi beli barang dapur untuk dimasak mana tahu ada tetamu yang terdekat nak datang kan. Kalau takda aku makan lah huhuhu. Aku dah gemuk actually. My friends say's lah. Mungkin aku bahagia kat poli muadzam tu. Maybe tak juga sebab selalu makan malam -.- 

Nasib baiklah dapat cuti 2 minggu sebab sekali dengan cuti pertengahan semester. Boleh beraya puas-puas dapat berjumpa dengan kawan-kawan sekolah. hehe. So, Tahniah Wahida kerana awak akan menjadi tunangan orang. Fuhh haha. Gilalah kalau tak jeles kan. Budak-budak semua tak habis-habis memekak. haha. InShaAllah ada jodoh pasti dapat. hehe. Okay itu saja nak diceritakan. Kira okay dari tak cerita apa-apa dalam blog ni hehe. Semoga kita bertemu lagi bloggers. 


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna