FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Working
February 26, 2014 | 9:05 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Sudah 3 bulan aku bekerja. Aku sibuk sejak kebelakangan ni. Tambahan pula, aku memang ada masalah dengan tempat kerja dan sebagainya. Ya, mungkin bagi mereka aku suka timbulkan masalah. Tapi whatever lah. Mungkin aku bersalah. Tetapi bagi diri aku, berdiam diri lebih baik daripada menuduh jari kepada orang lain. Gentle, aku tak suka orang yang pilih kasih. Sorry kalau kau tengok entry macam sesi mengumpat. Aku cuma nak bercerita sahaja dekat sini. Setiap kali terasa nak berhenti kerja, aku tersempit dengan minat aku di sini. Kerja yang aku buat adalah minat aku. Dalam perancangan untuk sambung belajar. Aku ingin menyambung dengan aliran itu. Aku taknak bagitahu aku suka aliran apa. Tapi pada masa yang sama juga aku ingin mencari hobi yang lain. Halangannya sekarang......

(bersambung)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna