FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
2.1.2014
January 9, 2014 | 9:16 PM | 0 comments

Assalamualaikum everyone. Since sebelum SPM lagi aku tak sign blog ni. Tak sempatlah, sibuklah, bill tertunggak lah. Haha. Normal. Tapi, kali ini. Straight to this year, 2 January is my birthday. Actually aku rasa sangat sedih sebab.... aku dah besar dan tidak akan dapat bersekolah lagi macam dulu. Selalu jumpa kawan-kawan, ketawa riang-riangan gembira, menghadapi kesusahan bersama. Akhir sekali, melalui di titian derita. Banyak kenangan pahit manis yang kami lalui selama ini. Dan itulah yang membuat kita menjadi dewasa.

Dan sekarang aku pun sudah berumur 18 tahun. Dah kira tua dah. Tanggungjawab yang dipikul oleh ibu bapa kita akan menjadi tanggungjawab kita pula. Mula daripada sekarang semuanya kita akan laluinya sendiri.

So, life must go on. Haaaa. Thanks siapa yang wish birthday aku. Terharu sangat :) Terima kasih Abang dan Kak Fatin sebab belikan kek. Terima kasih Kak Yong dan Abang Faiz belikan pizza. Terima kasih Mama dan Baba masakan makanan yang sedap-sedap dan juga melahirkan fifi dan nini. Special person pula tu, " kembar " lagi tau xD Heeee. Love you all so much! <3 p="">

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna