FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Our first time
September 7, 2013 | 2:13 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Korang nampak tak kek kat atas tu? Nampak sedap kan? Pada hari ni, aku jadi pelik sikit. Aku nak buat kek batik. Aku teringin nak makan. Aku teringin nak buat dengan air tangan sendiri. Tapi sayangnya aku buat tak jadi. Dah excited dah nak buat siap suruh mama belikan bahan-bahan semua tu. Sekali hmmm, hangus. Mungkin butter banyak sangat kut. Hahha. Takpelah takde rezeki lah tu. Petang nanti Mama rasalah kek hangus tu ea? :P Aku pun terpaksa habiskan kek hangus tu hari ni juga. Takut Kak yong balik gelakkan aku pula -.- hahaha. whatever ~ Tunggu second time aku buat nanti.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna