FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Cikgu Rossa Birthday!
September 19, 2013 | 11:19 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Minggu lepas aku pelik macam mana boleh dapat nasi lemak free dari Rezlan? Bukan ke dia tak suka aku? Kenapa baik sangat nak bagi aku dan sekelas ni? Hingga aku bawanya semasa rehat. Aku dapat tahu yang Cikgu Rossa yang bagi. Agak peliklah juga kenapa dia baik sangat kan? :P Pada keesokan harinya, Cikgu Hafizah bagitahu aku yang hari itulah birthday Cikgu Rossa. Sepatutnya kita yang sambut dia, bukan dia yang sambut kita xD So, budak form 4 pun taknak sambut Mak-nya sendiri, apa salahnya kita orang? Beliau pun telah banyak tolong aku. Dan hari inilah sambutannya!

Siap sedia untuk bawa ke bilik MPV!

Berjalan dan sambil bercakap itu memang sikap 5K. Junior dari dalam bilik tu pun pelik menengoknya. Sejurus saja masuk bilik itu, kami pun bernyanyi lah lagu "Happy Birthday" kepada Cikgu Rossa yang kebetulan berada di situ.


Sesi suap menyuap! Selamat Hari Jadi Cikgu Rossa! :)

Then, bawa ke bawah dan makan.

Time ni diorang semua tengah makan. Cikgu pula....

Alang-alang lepas makan tu, snap gambar kejap...

Then, bila aku masuk. Jadilah penyibuk :P

Inilah kepala-kepala yang selalu menggila dalam kelas xD

Manja-bermanja dengan kawan india aku. Azrul pula scandal diorang :P

Kelakar bila diorang bergaduh xD

Candid. Suka hati aku je kan? :P

Okay, dalam kelas baling-baling sampah :P

Tahun ini adalah tahun terakhir aku bersekolah. Dan inilah gambar yang kami sambutkan hari jadi guru yang terakhir. Tahun depan kami dah takda dah. Harap junior akan mengembirakan cikgu-cikgu pada tahun hadapan nanti. I hope so.


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna