FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Besties ;)
September 6, 2013 | 8:18 PM | 0 comments
                           

Assalamualaikum kawan-kawan :) Hari ni dah 6 September. Bulan depan dah bulan Oktober dan bulan November sudah pun menjalani peperiksaan SPM. Aku satu kelas dengan korang semua sudah 2 tahun. Tak lama lagi kita semua pun akan berpisah. Paling sedih pun lost contact. Walaupun aku pernah terasa menyampah kat korang *jujur dari hati* tapi aku sayang korang. Sayang kenangan kita semua semasa melalui cabaran bersama-sama. Walaupun ada cikgu yang selalu 'aim' kita. So, do I care? Kata orang tak payah nak dilayan sangat. Okay, untuk pengetahuan korang ini gambar masa buka puasa bulan lepas. Satu kelas pergi dengan Cikgu MPV semua, kecuali Wani. Tak letak-letak lagi. Baru dapatlah katakan :P 

Peace!

Sebelum masuk lepak dulu ~

Diorang suka berdating :P

Seni Teacher, Puan Hafizah :)

                            
My Buddyz ;)

 Kawan India kami!

Dah berbuka dah ~

Tapi sebelum tu, Kiteorang ada planning untuk sambut hari jadi Cikgu Haifzah. Masa dekat sekolah hari tu pun sudah planning siap-siap. Dan inilah hasilnya. Suprise! :D

Weee ~ Banyak Cikgu Hafizah dapat hadiah :)

Cikgu Ain, kita dah celebrate. Cikgu Hafizah pun sudah. Cikgu Rossa? Aku pun taktahu bila birthday dia.

Then, barulah kami teruskan bermakan. Terima kasih kerana belanja CIkgu Ain! :)




Teman ketika saya nak bercakap. Diorang sentiasa ada :)

Selalu dengar diorang gelak-gelak time belajar :P


Lepas berbuka tu, aku pergi ke Starbucks Coffee. Beli makanan untuk Mama :)

Cikgu pernah cakap, Cikgu ada bergambar dengan kiteorang semua. Tapi, aku sanggup tipu cikgu yang aku nak balik dah. Mak dah tunggu kat luar. Aku sendiri pun taktahu kenapa aku buat macam tu. Cukuplah aku ada gambar korang kan? :)

5 Kreatif 2013 Family!

Padahal, Kiteorang bergambar ....

And last,

Goodbye, aku seronok time berbuka tu :) Terima kasih korang :)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna