FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Last day Ramadhan
August 7, 2013 | 2:45 PM | 0 comments

Assalamualaikum bloggers. Dalam suasana sibuk memasak lauk untuk raya esok, aku pun nak mengambil kesempatan untuk mem-blogging. Tengok adik dan adik sedara sibuk online, aku pun nak jugalah. Maklumlah my account twitter dah deactive T-T frust sedih punya pasal. Last-last menyesal. hahha xD Not so wonder lah, aku boleh fokus kat SPM juga. Takdelah nak bersosial berpanjangan x) biarlah. Yang penting blogger saja aku ada :) Hari ni last day ramadhan. Semalam baru aku merasa berbuka puasa dekat luar bersama keluarga di Chicken Rice Shop. Makan nasi ayam sampai licin pinggan :P Then shopping kat Jaint beli barang untuk buat kuih cookies oreo bercampur chocolate chip. Aku bersama kakak sulong dan adik yang turut membuat sama. Sangat seronok dan gembira kerana terdapat air tangan aku juga yang membuatnya, dan rasa pun sedap :) Hahaha. Maaflah ter-poyo, first time lah katakan :P
Pada hari ini pula, aku turut menolong mak aku potong bawang bersama adik sepupu aku. Banyak air mata yang meleleh terutama aku T-T Hahhaa. Tahun ini bagi aku best lah sebab aku dapat merasa macam mana nak memasak beramai-ramai dengan sedara-mara. Dalam sibuk menyiapkan lauk juga Mak Su kata "Lemang Arwah Atuk memang tak boleh lawan dengan penjual lemang kat luar sana." Dah 2 tahun tak makan lemang. Aku berharap lemang yang kita buat kali ini akan menjadi sedap dan hebat :> hihihi. Selamat Hari Raya semua ^^

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna