FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Hati seorang anak :')
August 8, 2013 | 12:13 AM | 0 comments

Hi Mum, I know i'm not prefect. I can't to be what you want. I make a mistake. Tersentap hati fifi bila mama cakap macam tu. Bukannya fifi taknak tolong mama. Cuma fifi suka ambil masa untuk hilangkan terasa, sentap, merajuk di hati. Ye, inilah perasaan seorang anak. Teguran perlu baik-baik dan perlahan-lahan. Macam abang? Mama tak boleh terus marah je, nanti dia melenting :') Maaflah ma kalau fifi buat statement ini. Kalau nak ceritakan dekat orang lain, orang tak akan faham. Baik fifi luahkan dekat sini, dan kebetulan ada diari peninggalan fifi yang mungkin sudah tiada lagi. Hidup bukan lama. Aku selalu bersiap sedia. Maafkan fifi kalau mama rasa fifi tak menghargai pemberian mama. Fifi selalu hargai. Terlalu, bagi aku amatlah berharga. But sometimes, kalau dah marah tu, semua benda kita boleh cakap. Tanpa berfikir. Mungkin aku fikir itu akan menyenangkan tapi sebenarnya tidak. Fifi ingatkan tadi mama dah taknak cakap dengan fifi dah. Sebab tulah fifi undur diri bila masa mama ada. Then, masa tengok cerita Setia Hujung Nyawa Raya, mama tegur :') hihi. Fifi pun jawab apa yang patut. hihi. Takkan lah nak tarik muka sampai keesokkan rayanya. Mesti menangis aku T-T
Pada hari esok, fifi minta ampunkanlah dosa-dosa kecil atau besar dekat mama supaya fifi dapat cium bau syurga :) hehe. Taktahu kenapa aku buat entry ini, tetapi sebenarnya fifi sangat sayangkan mama dan keluarga kita :')


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna