FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
For you
July 9, 2013 | 11:07 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Dear you haters, secara kau tak sedar engkaulah pembangkang. Kerana? Engkaulah yang telah melaga-lagakan orang. Tengah hari tadi kau mengatakan batch 96's bagus, bekerjasama and whatever. Tapi, hakikatnya dalam instagram lain pula cerita. Siap nak balas dendam lagi. Aku di sini sahaja untuk mengatakan bahawa aku tidak akan takut dengan kau. 2 tahun kita menjalinkan hubungan sebagai sahabat pun, aku tak akan pandang. Aku ingat apa kau buat dekat aku. Tapi aku sentiasa maafkan kau, sentiasa memberi kau peluang, tapi kali ini juga kau tak hargai. Terpulanglah.

Dan kau, orang tengah. Tak tahu macam mana niat kau. Tapi aku cuba tidak mahu rapat dengan kau. Aku dah kenal siapa mereka dan semestinya aku sudah kenal kau melalui kawan-kawanmu itu. Aku buat entry ini untuk meluahkan perasaan sebelum hari yang tidak dibenarkan. Sekian.

Stay Steady, Prepare for Ramadhan. Selamat Berpuasa.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna