FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Because I'm stupid
July 2, 2013 | 10:18 PM | 0 comments

Aku silap pergi memberitahu kau yang selama ni aku terasa dengan kau. Aku salah yang pergi menanyakan perasaan kau yang tergamak buat sebegitu. Mungkin aku bodoh pergi beritahu kau semua ni, menanyakan semua ni. Aku cukup menyesal dengan pertanyaan di direct massage di twitter. Menyesal. Aku bukan apa. Dulu kita kawan baik kut, tanya-tanya pasal adik aku. Tapi, cuma dengan perempuan tu je, kau berubah jadi macam ni? Come on friend. Aku cukup muskil tahu tak? Tak bermakna ini suka-suka, cinta-cinta. Tapi aku rasa macam kau dah jadi sahabat aku dah. Aku seorang yang bukan mudah lupa kawan weh. Aku bukan jenis macam tu.

Sampai sekarang aku rasa........ hm

"Semasa kertas putih aku lukiskan, Arsyad berkata kepada aku. Dia memang tak boleh buat kawan.  Lupa kawan." Rupanya betul, aku rasa aku bodoh pergi tanya semua tu dekat kau. Patut aku biarkan je kau jadi macam tu. Diorang seorang je yang bagus kan? Go ahead. 




Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna