FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Stress
June 11, 2013 | 3:31 PM | 0 comments

Hi assalamualaikum. Aku pelajar SPM. Dan aku stress. Dengan peperiksaan pertengahan tahun yang entah pape nya. Tambahan pula, aku wajib membuat project MPV dan folio Seni. Buat pada tarikh yang sama dan hantar kerja tersebut dengan tarikh yang sama juga. Yeah, taktahulah kalau kerja kursus yang aku buat tu mengelonsongkan keputusan aku. Tapi aku rasa memang tak bersemangat. Tambahan pula, aku tak berapa semangat lagi bila semua budak tu meniru. Dengan internet-nya. hmmmm.

Then, hari ni Cikgu BI bincang pasal masuk U. Cost macam aku ni wajib lulus BI. Dahlah ini pula dah macam ni, macam mana pula dengan macam tu.... ohhhh. SPM, I still try for the best. Just give me the time for spend this work I was able to fokus on study. Untuk trial pula, I will do the best!!

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna