FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Saya dah besar :>
June 29, 2013 | 11:10 PM | 0 comments

Assalamualaikum bloggers :) Sejak kebelakangan ini, aku rasa aku kerap ber-blogging. Pelik juga sebenarnya. Tapi yelah. Ini saja luahan setiap harian aku. Memandangkan semalam hari yang pahit aku rasakan, aku tak pernah mengalah ;') Aku di sini tetap berdiri teguh weh. Yeah, aku tidak ada lagi teman lelaki. Dan aku tidak perlukannya. Aku tahu perjalanan aku masih jauh. Aku tahu kenapa Tuhan uji aku sebegini. Ujian yang Allah berikan semua inilah akan mematangkan kita. Syukur, aku dah sedar semua itu. Dan awak yang membaca blog saya, terima kasih kalau awak rasa saya tidak seperti dulu lagi. Ia semuanya kerana awak. Awak memberikan saya masa untuk berfikir dan belajar memahami manusia. Tapi, apa yang aku menceritakan ini tak bermakna aku sudah sombong. Aku tetap dengan pendirian aku. Siapa yang aku maksudkan awak, biar aku saja yang tahu :P

Now, orang macam kau buat aku rasa tercemar. Dan ternyata akulah lebih hebat xD You know why? Segala teduhan yang kau berikan membuatkan aku menjadi lebih matang. Dalam pada maksud itu juga aku sahaja berlagak untuk mengatakan yang aku dah besar. Tak heran apa yang kau berikan kacian kepada aku lagi. K? Teruskan kata-mengata awak di laman sosial, okay?

Aku dapat pengalaman baru. 'tidak pedulikan lagi' Terima kasih kerana sentiasa berada di sisi saya :*

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna