FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Penanda buku
June 4, 2013 | 11:34 PM | 0 comments
Hi, Assalamualaikum. Aku hari ni nak berkongsi tentang penanda buku ni. Maklumlah, showcase pun tak lama lagi. Produk pun dah kena cari dah. Rasa sempit pemikiran pun ada -.- sebabnya arca untuk folio seni pun belum siap lagi. Entah bila nak siap pun taktahu. Tak sempat nak menyentuhnya :P Tahu nak rilek je. Hmm, pape pun. InsyaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar.

Now, kenapa aku nak buat entry tentang penanda buku ni? Sebabnya aku membuat syarikat tentang buku cerita untuk kanak-kanak xD Penyayang kan? Nampak penyayang tak? xD  hahahhaha. *ayat minta penampar* Then, aku sanggup membuat sedemikian untuk mendapatkan markah lebih dengan menghasilkan penanda-penanda ini. Terfikir sedikit risau kerana penanda buku yang terhasil di atas itu hampir serupa dengan showcase untuk budak Form 4 nanti. Aduh, aku pun pening jugalah, goyang, rasa takut bila orang tak pandang pun ada juga ;(

Tapi Tuhan tak bagi hambanya mengalah ;'D Yeah, Alhamdulillah. Aku terjumpa penanda buku yang comel lagi hebat. Sesuai sangat untuk budak-budak :D look!

 Penanda buku monster

Comel kan? Dengan colour dia, dengan corak dia. Kreatif dan ringkas. Ada banyak lagi. 


Ini guna fabrik pula. Macam gambar yang first tu guna kertas je.

Makin banyak makin gila.

Okay, sekarang ni aku pun dah pening. Nak buat guna fabrik ataupun kertas. Tapi, let say lah kalau bagi orang lain fabrik is better. Aku takut bajet dia, then, macam mana kita nak yang lebih lagi? Boleh ke kita beli fabrik yang bukan 1 meter? Aku nak kurang daripadanya. Bukan nak guna banyak sangat pun -.-

And now, kertas pula. Aku rasa itu baik. Bila mahukan corak atau pattern yang lain. Boleh print je. Tapi, kelemahan kertas ialah cepat renyuk. Hmm. I think maybe tak macam kut lah. Sebabnya penanda buku selalu ditutupi dengan buku kan? 

Yeah. I think so. Segalanya dah berakhir, aku pilih kertas sahajalah. Tapi, kenapa aku taip apa yang aku fikirkan ni? HHAHAHA. Ini annoying xD Tapi yang paling penting, untuk hari Perasmian Showcase MPV aku nanti aku nak buat yang terbaik. InsyaAllah. Moga Tuhan mempermudahkan urusan untuk aku. Yeah. Mudah-mudahan.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna