FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
I'm stronger :')
June 28, 2013 | 3:02 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Telah saya memutuskan pencarian sumbangan untuk showcase yang akan diadakan tak lama lagi. Penat saya usaha tapi tidak dihargai. Dan saya tetap akan mengatakan saya okay :') Walaupun di belakang mereka saya jatuh. Tidak, saya tidak akan mengalah. Tak pernah mahu mengalah dengan orang macam awak, awak, dan awak yang terhormat sekali. Saya bagitahu awak, teruskanlah bermesra dengan mereka. Nanti, dah tahu kebenarannya. Awak menangis tidak sesudah. Awak sokong mereka sebab awak rapat dengan mereka? Awak agung-agungkan mereka sebab mereka memarahi saya? Buatlah yang terhormat. Saya redha. Dengan berdepan-depan saya dimarahi yang disaksikan junior sendiri. Nasib saya bukan seorang yang pandai melawan. Sekali lagi, saya bukan seorang yang pandai MELAWAN. Saya percaya suatu hari nanti, akan terbongkar semuanya. InsyaAllah. Kebenaran untuk saya pasti ada.

Dan bila awak sudah sedar dengan apa yang berlaku ini. Awak akan merayu minta kemaafan daripada saya. Tapi dengan ketika itu, saya tidak ada lagi di sekolah itu. Dan saya tidak pernah cuba untuk kembali.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna