FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
When I mad.
May 10, 2013 | 9:53 PM | 0 comments

Bila aku dah marah tu jangan tanya kenapalah kan? Ayat semua keluar tak puas hati macam nak gaduh. But, actually aku tak bermaksud pun. Aku bertanya. Tapi wajah berubah itu ada. Tak semestinya aku nak marah. Ni nak terus diam pula. Jawab pun semua tak mengikut kehendak soalan aku. Jahat sangat ke aku ni? Lorat sangat? Emosi sangat? Please lah. Sesuatu yang umum yang telah ditetapkan, janganlah ubah. Tak patut ada istilah judge orang dalam ahli jawatankuasa yang "bekerjasama" sebagai berhajat mengejar impian ni. Sampai bila kau nak judge orang? Kalau itu jawatan kau tak apa juga. Tapi ini jawatan aku. Aku berhak tahu kau nak tukar siapa dan mengapa, akhir sekali, persetujuan aku.

Goyanglah aku nak debat? Kalau aku tak membantah, siapa aku dalam jawatan tu? Aku tak perlu tahu? Tolong, kalau kau nak jawatan tu, aku boleh baling bagi kau. Tak payahlah nak memotong nama orang bagai. Walaupun seseorang itu mengatakan okay. Tapi kita taktahu isi hati dia. Apa salahnya kita bagi dia untuk pikul tanggungjawab sendiri. Cikgu bagi dia, sebab cikgu percayakan dia. Ini nak memilih kepala-kepalamu jua. Selamanya sungguh tidak adil bagi aku. Dah baca? Terima kasih. Jasamu sebagai menjatuhkan orang amatlah menyakiti.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna