FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
It's Fine
May 4, 2013 | 1:06 PM | 0 comments
Assalamualaikum bloggers. Pada sabtu yang indah ini, aku diberi kekuatan untuk update blog ni. Hehehe. Alhamdulillah. I'm happy now. Why? Sebab kes-kes di sekolah aku sudah diselesaikan. Pasal apa? Pasal guru-guru mengajar kiteorang. Apa yang berlaku pun biarlah rahsia. Janji semua sudah okay. Aku bersyukur dan, menghargai dengan pertolongan-Nya. Terima kasih. Apa yang aku harapkan sekarang ni ialah usaha. Harap usaha yang di panjangkan. Agar, ia mendapatkan kejayaan yang kekal abadi. *amboi* Well, kena motivasi dengan Pengetua derrr. Biasa -..-

Persiapan untuk Showcase kami sudahpun bermula. Kena serius je. Cuak bila nak menghadap judge nanti -.- Inilah buzy-nya kami. Mid year exam pun dah mula. Seni pun kena jalan juga. Kerja -kerja grafik pun kena baik pulih semula. Doakan saya ^^

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna