FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Dear you
April 8, 2013 | 9:03 PM | 0 comments

Hi, i miss you. Saya mengaku. Saya mengalah. Tapi itu dulu. Sekarang ni, saya cuba lupakan awak. Walaupun hati saya amat berat untuk meninggalkan awak, namun saya buat juga. Bila fikir-fikir balik. I'm do not need you to getback. Enough :') Saya betul-betul tak sangka yang kita dapat berkawan macam biasa. Dengan kerek + jual mahal + sombong saya nya. Haahha. Mesti awak mengirapkan? Bila saya baca-baca balik conversation tu, boleh buat saya gelak sorang-sorang. Conversation tu boleh menghiburkan saya hati saya yang selalu bersedih ni :') Now, saya tak perlukan awak lagi. Ye, kita memang banyak berjanji. Tapi, saya terpaksa memahami keadaan awak yang ada kat sana tu. Lagipun awak yang minta kan? Saya terima.

Awak? Jaga diri baik-baik kat sana. Bahagialah kat sana. Sebab, di sini saya dapat merasakan awak bahagia di sisi saya. Tak salah pun awak cuba bahagiakan orang lain. Betul kan? Terima kasih dengan pemberian awak selama ini. Terima kasih sangat-sangat. Awak nak tahu tak? Dekat sekolah masa rehat tadi, saya terdengar lagu summer paradise. Teringat dekat awak. Lagu mengorat kita dulu? hahhah xP 

Goodbye my dear ex :')                          Muhammad Azri Bin Mohd Idris :')

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna