FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Aku penat
March 20, 2013 | 4:53 PM | 0 comments
Hi dan assalamualaikum bloggers. Lama dah tak update. Even buka account blog ni pun jarang. Buzy lah katakan. Tapi, aku sangat rindu dengan rakan bloggers ni. Thanks for looking my blog :') Aku rasa sekarang ni baru betul-betul rasa aku sedang meng-update blog. heheh. Tak habis-habis -,- Actually tahun senior ni agak penat sikit. Banyak kerja dan masalah. Tapi, aku sedaya upaya untuk membuat yang terbaik untuk diri aku sendiri. Dan bila aku betul-betul buat, tiba-tiba aku sakit. Sakit hati.

Pernah aku cuba nak luahkan. Kepada orang terdekat, terutama kepada family. Then? Them can't understand what I feel it. Aku selalu cuba pujuk hati aku, takpe. "Takpe Fi, kau dah besar" Tapi! Aku tak puas hati. Aku rasa aku tak berguna, tak baik. Kenapa mesti mereka menang? Bila kebenaran mahu muncul? Dia selalu mendengar kata orang yang dia rapat. Dan dia percaya, dan perli balik, membela dia. Ohhhh, bagi saya semua itu tidak adil. Awak terlalu memikirkan perasaan awak. Tanpa disedari juga, awak dah lukakan hati seseorang. Pujuk hati aku lagi "takpe".

Aku penat buat semua dengan berpura-pura gembira, bahagia. Tanya balik dengan hati, kenapa aku buat post yang sebegini? Jawapannya, sebab hati aku sakit. Cuba tepis. Orang tak nampak, lalu mengiraukan satu antara satu yang lain. Dear Snow White, Afiqah ni sayangkan awak. Nak awak yang dulu macam awak katakan kepada saya dulu. Yang peramah macam dulu, yang baik macam dulu. Yang semua seperti mana awak nakkan yang dulu! Last, saya takkan berubah kalau awak masih tidak sedar dengan apa yang berlaku, di sini. Serious.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna