FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Saya kembali!
October 26, 2012 | 10:01 PM | 0 comments

ASSALAMUALAIKUM! Saya sudah kembali ber-blogging! Saya rindu blog patrick star saya! Wahh, habis berhabuk xD kay tipu. Saya, sangat terharu bila banyak pengunjung datang jenguk-jenguk blog sayaaa XD *big hug* haha. Dah lama kan tak layan blogger ni. Sempat layan twitter je. Haish, kesian orang yang nak baca ni. Haha xP *joke, perasan much, tampar pipi sendiri* Okay, straight to the point. Saya sudah kembali. Kembali berceria, menggila, mem-blur #ehhh dan lain-lain. Apa yang lain tu entahlah. Ini juga, saya sudah kembali dengan ex saya. hewww :3 Okay, otak jem taktahu nak cerita apa lagi. Ada masa saya ber-blogging lagi. Okay byebye. Bloggers sekalian :D

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna