FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
I'm Back
June 24, 2012 | 3:32 AM | 0 comments
Assalamualaikum dan hai kepada semua bloggers sekalian xD hewhew. Rindu sebenarnya nak ber-blogging ni. Yelah, kalau bukak blog aku jea mesti ada benda yang sama. Ehem, maklumlah tak update. Buzy satu, then internet pun takda. Aku masih menunggu-nunggukan kehadiran unifi -.- Dan rak buku dan meja study and bla bla bla :P Okay, itulah keadaan saya sekarang.

Now, balik ke topic! Yes, I'm back. Saya kembali ber-blogging. Setelah lama berdiam diri. Lama bermuncung, lama membuka mata. Kini, saya sudah balik :D Bukan nak cakap besar lah kan? Tapi kita macam tak percaya yang kita ni sudah betul-betul okay. *putus cinta* #ehhh. Actually, ada benda juga yang tak okay. Exam Mid Year aku ni. Agak teruk sikit daripada ujian bulanan. Haih, pening kepala -.- Disebabkan Cikgu lambat nak bagitahu keputusan kedudukan kita di kelas, apa lagi. Internet kan ada :D Haha. First masuk bilik MPV, Ain mintak kebenaran Pn Ain yang baru balik ke sekolah setelah lama dia bercuti :) Mati-mati kiteorang ingat cikgu pindah tau -.-

Then bila check result tu Ain dapat nombor 1. Taniah Ain dan Nasihah juga. Saya pun tak sangka yang awak dapat nombor 2. Taniah sekali lagi, mesti Mummy awak bangga :D Then nasib macam aku ni pula, tak bertuah. Pencapaian aku menurun. Dahlah kali ni Ibu Bapa tengok result. Haih, hari terbuka nak datang ke taknak :3 Hahha -,-

Last, cuti ni saya datang sekolah. Ada latihan kawad. Hehe. Rajin kan? hehe. Bak kata dia tak payah rajin sangatlah kan? :P *perli awak* Okay that's all. Kalau boleh saya nak buat panjang lagi. Hehhe. Tapi lain kali lah. Sorry post ni agak annoying *tutup muka* Di sini saya hanya mahu mengatakan yang saya kembali ber-blogging sahaja. Hoho, kbye :D

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna