FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Nothing
May 29, 2012 | 3:32 PM | 0 comments
 Hello everyone :) Sihat? Weeeee. Seronoknya kalau dah kembali ber-blogging ni. Haha. Habis tersadai blog aku ni sebab tak update. Tapi, pada hari yang baru. Saya update :D Thanks everyone kerana menjejakkan kaki anda di sini ^^ Okay, let's go mula! Seperti tajuk di atas ni "nothing". Sometimes, kita dalam hidup ni kalau takde teman, sunyi. Dan ia perlu menemankan dan menemani. #ehhh Tapi, macam aku sekarang ni, dah tak berjiwa. Sakit semua ada. Tapi berharap penyakit hati ni boleh sembuh secepat mungkin and be cool like before. Taknak dah nak menggelabah tak kira tempat. #ehh Actually, aku dah clash dengan dia. Mungkin dia stress dan mungkin 'terdesak' *thing so* bukanlah apa. Aku pun tak tahu macam mana boleh jadi macam ni. Mungkin aku selalu sakitkan hati dia. Mungkin aku kejam sangat dengan dia sampai tak memikirkan hati dia. Dan mungkin juga aku tak pandai nak menghargai orang. Kenapa pula macam tu? Itu aku pun tak tahu. Kadang-kadang aku rasa aku ni tak berguna langsung pun ada. Cuma sekarang ni aku masih terasa dengan kata-kata dia tu. Okay, aku tahu aku tak berapa baik.... just let's he go. Papepun biarlah, asalkan dia dapat ketenangan dan bahagia. Goodluck to your exam.

 This is just a memory. I do not need to remember at all.

Thanks for My best friend. Dia memberi semangat kepada saya. Saya menghargainya. #ayatskema ^^

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna