FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Once again
April 5, 2012 | 1:08 AM | 0 comments
Awak? Banyaknya kesalahan saya pada awak. Even benda ni bukan salah awak pun saya marahkan awak. Itulah sensetive-nya saya. Tak boleh kalau kawan sendiri menyapuk hal saya. Bukan saya selalu tunjuk emosi saya kepada awak. Cuma saya perlukan masa untuk menghadapi kawan yang batu api ni. Ada balak sendiri taknak jaga pulak. Bila gaduh menangis. Bila menangis diam. Bukan pasal dia saya nak ceritakan. Tapi pasal kita. yes :) Banyak dugaan kita kan? uhhhh, *mengeluh* Ada orang kacau awak lah, pasal ex sendirilah dan memestinya pasal kawan. Dah tak larat dah nak layan semua ni. Saya mahu yang hubungan ni akan kekal lama-lamanya. Kalau saya marahkan awak walau bagaimana sekalipun, itu tidak bermakna saya bencikan awak, menyampah tengok awak, meluat tengok awak, tak suka awak. I just need a time.

Awak, saya selalu menunggu text dari awak. Bukannya orang lain. Ingatkan awak marahkan saya. Masa rehat dekat sekolah tadi. Agak keterlaluan saya hari ni kan? Orang nak pujuk taknak pula. But today, I'm promise to you. I wanna be good person for you. Don't mad you anymore. Even I'm sad, I do not want blame you again. Saya belajar untuk menghargai awak, percayakan saya :')

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna