FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Alone ~
March 3, 2012 | 9:53 AM | 0 comments
Wuuu, curigalah weh! Aku tak bolehlah kalau macam ni. Apa semua ni? Member apa ni? Semua kepala sellfish! You know sellfish? Yeah, is yours! -.- Memang aku tahu jadi perempuan ni memang susah. Banyak cakap. Dan dalam percakapan tu mesti ada benda yang jahat. Yeah, I know it. Tapikan korang? Tak payahlah disebabkan aku membela-bela kawan baik korang sendiri pun nak tarik muka dengan aku. Nak aku terbiar-biar sorang dekat kelas. Please lah, just forgive him. Dia tahu salah sendiri. Jangan mulakan perangai angkuh korang tu. Okay, memang aku lembut dengan korang selama ni. Kelak, bila aku dah buka mulut. Jangan menangis tak berlagu sudahlah kan? Bukan aku nak tunjuk gangsterlah dekat blog ni. Benda ni kenyataan. Korang patut terima dengan perangai yang tidak seberapa baik tu. Okay, aku memang buat post untuk bergossip. Aku nak korang renung-renungkan dan maafkan saja dia.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna