FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Happy Family right? xD
February 13, 2012 | 6:45 PM | 0 comments
Hai bloggers, haihai. Rindunya nak update blog ni. Event kalau hari biasa nak update pun malas, takda idea. Aku makin lama macam dah jadi pelupa sekarang. Tapi bukan pasal 'pelajaran'. Bila cakap-cakap kosong tu aku lemah sikit. HAHA, alright. Talk about post ni. Adalah aku pergi kenduri my lover aku ni Nasihah :) Family dia buat doa selamat. Aku pergi. Tu pun aku dah tak ingat jalan nak pergi rumah dia. Mana taknya terbelik-belik, lagipun masa form 1 jea aku pergi. Bila sampai rumah dia, dia excited jemput aku. Dia kata aku dengan Aniqah jea first kawan yang datang. Aku just senyum jea. Then, aku tengah makan tu. Amirah baru datang. Huh, lepas juga rindu dekat dia. Seminggu aku tak pergi sekolah. Sibuk wakil sekolah. *aku nampak gelap sikit dekat gambar tu xD Dapat tahu jea dia pindah. Tu pun nasib aku jumpa dia.

Best datang kenduri dia ni. Sedara dia semua cantik-cantik. Adalah muka-muka arab mixed pakistan. Baik dan peramah pun tidak ketinggalan sifat mereka juga. Tidak lupa juga makanan dekat sana pun sedap-sedap <3 xD Lepas makan tu, Nasihah ajak masuk rumah dia. Apa lagi, fosing lee ~


Comelkan diorang? <3

Lastly, Aku dengan Nasihah. Comel lah awok ~ xD


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna