FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Tahun Baru :)
January 1, 2012 | 7:52 PM | 0 comments
Hidup tak semestinya selalu ada pelangi. Tak kalanya ada juga hujan, ribut, taufan dan macam-macam lagi? Aku bukan nak membebel dekat sini saja, tapi nak juga wish Happy New Year :D Tahun Baru ni banyaklah perkara yang merisaukan aku. Terutamanya esok. Is my birthday :) I wish that day is better than day of the day. Taknak lagi perkara pahit berlaku dah. Tidak lupa juga, aku kekal Sekolah di Pusat Bandar :) Alright, ini pengakuan saya yang berani xD Aku tak dapat pergi sekolah lain. Tidak Berjaya. Anis Nazirah! Kita sama xO Hahhaa, Papa Papa Papa Fifi kekal di sini :) Papa tak boleh tendang fifi jauh-jauh -.- Buku sekolah pun dah beli, takkan lah nak pergi sana juga, kesian Papa :O Bulan 1 kan banyak pakai duit tau. HAHA -.- Bukan sekadar itu saja, pada bulan 1 nanti saya dan rakan-rakan seperjuangan saya akan mewakili perlawanan hoki! Sekolah saya menjadi tuan rumah :) Doakan kami :) dan Bukalah Semangat xD

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna