FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Saya pelajar sekolah! :D
January 14, 2012 | 6:22 PM | 0 comments
Hye korang! Sorry dah lama gila tak update blog ni. Maklumlah buzy. Dengan trainning lagi, stay sekolah lagi, TIDUR lagi. Haih, penat benor sejak kebelankangan ni -.- Alright, lets we story about school. Hah? Baru nak cerita sekarang? Well, saya ni memang ketinggalan. :P Bukanlah, tapi adalah luahan ni. Saya terpilih masuk kelas MPV!! :D MPV! Memang tak sangka kitaorang terpilih masuk kelas tu. Taktahu MPV tu apa? MPV adalah Mata Pelajaran Vokasional. Yes, Vokasional di sekolah. Lebih kurang lah. Hehe. Tapi Cikgu pilih semua budak MPV tingkatan 4 adalah Grafik Berkomputer.
Adalah manusia-manusia cakap untunglah kau dapat masuk MPV. Komputer tuuu, bukan senang nak lukis pakai komputer! Untunglah dapat belajar Photoshop. Untunglah dapat pergi Studio KRU Upin & Ipin!
Bangga? Takkkk, susah tahu? Tapi, yang penting kiteorang belajar. Tapi aku terus teranglah. Memang bosan duduk dekat Makmal MPV tu. Dengan Aircond nya, memang tidur lenalah kan? HEhe, Tentang mata pelajaran kiteorang wajib ambil SENI! ye? SENI! Cikgu cakap wajib ambil. Guru kelas aku yelah Cikgu Ain. Memang sporting sesangatlah ~ Dia cakap dengan kiteorang bukan ' saya awak' tapi "AKU KAU" HEHE. Waklu, lekluu semua adalah dia cakap. Nak tergelak pun ada :P Okay, sekarang pun aku tengah cari bahan untuk buat folio nanti. Apa yang belajar time form 1 kita akan belajar balik. Kalau tak, memang hampehh lah kan cartoon animasi kiteorang akan buat nanti :) Tahun ni memang tahun baru. Cikgu-cikgu yang ajar aku banyaklah yang mengandung. Pengetua pun dah tukar. Nasib disiplin tak ketat sangat. Yang ketat tu sebab tu hahh Cikgu Disiplin! -.- Baru berapa minit lambat dah kena tahan -..- And last, aku sama kelas dengan budak gila macam aku. Memang bising gilalah manusia dekat sana. HAHAHA


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna