FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Untunglah ;P
December 7, 2011 | 3:05 AM | 0 comments
Untunglah kan? Manusia dekat sekolah aku dah habis SPM :P Cehhh, jahat~ Mana taknya, jeles ni jeles ni. Manalah tahu kan kalau korang semua dah lupa dekat kiteorang ni -.- Makin lama makin buzy. Tengok-tengok muka pun dah tak ingat dah. Yang lagi sorang tu, sikit pun dah tak peduli aku dah. takpe takpe. Pergilah dekat adik long mu yang tersayang tu~ *ayattaching Okay lupakan. Sekarang ni aku dah sihat sikit dah. Yesss, daripada demam macam tengkorak hidup. Benci betul aku -.- Okay taip lagi taip lagi. Cuti-cuti ni bosan gila tahap gaban. Duduk rumah menghadap komputer jea. Lepas tu, gaduh dengan sepupu. Sepupu? yea, dia tumpang di rumah saya. Kehadirannya merimaskan saya. Dan saya tidak suka! Ambik kesempatan. Ada kea patut dia cakap dengan aku tak boleh keluar mana-mana. Nak kongkong aku konon. Haih, sabar jelah. Kepada penjaga dia, maafkan saya. Bukan apa, dia tergedik-gedik dengan abang saya~ Jadi? saya tidak sukalah, apa? Haih, sudahlah aku merapu dekat sini. Tak guna -..-" #beginilah cerita saya di bulan december. anda? -.-

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna