FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Tagging by Ima :)
December 1, 2011 | 7:49 PM | 0 comments
Okay Ima, Saya akan mula tagging ini. Sebelum itu, thanks yea sebab tag saya. Suka betul aku jawab-jawab soalan ni. Tapi ada syarat tau ;) Nak tahu? Nanti saya bagitahu :D


  1. Makanan kegemaran saya? 
  2. Suka pergi jalan-jalan dengan kawan atau family?
  3. Selalunya bila cuti sekolah bermula, Saya pergi mana?
  4. Suka tengok cerita apa? Tak kesah drama atau movie
  5. Suka online facebook atau twitter?
  6. Suka makan kfc atau mc donald? Sebab?
  7. Single atau sudah berpunya?
  8. Sony Ericsson xperia atau blackberry?
  9. Suka makan kek perisa apa?
  10. Cita-cita saya bila dewasa nanti?
  11. Minat bola sepak tak?
Jawapan saya xD

  1. Makanan kegemaran saya yelah ice-cream :) Sedap tau 
  2. Saya suka keluar dengan kawan saya :) Tapi, saya lebih suka keluar dengan family saya xD
  3. Saya akan pergi ke rumah sepupu, pergi shopping mall, pergi rumah kawan dan cikgu :)
  4. Drama? boleh lah :) Kalau movie saya suka tengok Jonny English. Lawak dia boleh memecahkan perut saya xD
  5. Tak tahu nak kata suka atau tidak. Saya kadang-kadang online facebook sebab ada kawan untuk chatting. Kalau twitter, saya masih baru. So bosanlah. Tapi saya tetap suka online twitter :D
  6. Mc donald! Dia ada burger sedap-sedap. MC Chicken! ily <3
  7. Single. ohokkkkkk
  8. Blackberry :)
  9. Chocolate sayang ;D
  10. Mahu jadi Pereka Fesyen yang terkenal :') Doakan eh?
  11. Ooooo, minat. xD

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna