FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Goodbye :')
December 24, 2011 | 3:06 PM | 0 comments

Goodbye? Hahha, aku bukan nak lari rumahlah. Pasal PMR? Pun bukan. Memang lah aku dapat result biasa-biasa saja. Tapi Alhamdullilah aku semua lulus. Tapi macam biasalah kan, Ibu bapa suka membandingkan kita dengan anak orang kan? Haha, normal lah. Sakit hati pun ada juga. Nak buat macam mana kan? Diorang orang tua kita juga. Okay, we talking about "goodbye" ni pasal member dari form 1 ni lah. Dia mahu pindah. Masa aku ambik result aku jumpa dia. Tapi aku taktahu pulak hari itu last day aku jumpa dia. Mahu tak melalak aku. Itu pun dia sanggup call aku. Suruh buka Twitter. So aku bukalah. Aku check dekat home tu pulak. Nampak dia buat status ni


Bukan nak kata apa lah. Just sedih sebagai member. Dan hari itu kiteorang chat-chat lah puas. Alright Rahim aku takkan sombong dengan kau walau kita tidak lagi satu kelas lagi. We promise right? I'm gonna miss you friend. Goodbye :')

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna