FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
13.12.11
December 13, 2011 | 2:15 PM | 0 comments

Orang kata tarikh hari ni cantik. So, aku pun taip lah tajuk ni. Tak tahu nak buat tittle apa lah katakan ~ Okey, taknak buang masa lagi. Semalam aku keluar dengan Teman gila aku ni. Anis Mastura <3 Memang teringin nak jumpa dia. Sekali dapat juga aku jumpa dia. Aku terancang pergi tengok wayang dengan dia. Cerita Ombak Rindu. HAHHA. Mesti dah bosan asyik dengar perkataan tu je kan? Tapi aku taip satu PERkataan jea, tak lebih xD Orang katalah kan? Tengok cerita tu boleh menangis? Tapi aku taip ni ada lah juga. Tapi aku bukan nangis yea? Sorry sikit. HAHHA. Mestilah ada separuh orang tu terpaut dengan kata-kata itu. That's why kut diorang nangis :) Dan sebenarnya aku masuk wayang dengan Anis jea. Yang si Ninie tu pergi tengok Twilight. Kiteorang memang paksa gila dia pergi tengok dengan kiteorang. Dia taknak juga. Haihh. Takpe lee. Dah keluar wayang tu, jalan-jalan kejap. Lepas tu Anis pun dah balik. Kiteorang pun singgah Subway kejap. Kacau Abang buat kerja. Hahaha, suka aku xD

Budak ni cuba fosing maut ~

Then kiteorang bosan nak gila pergilah keluar kejap. Jalan-jalan dekat IOI ni. Sekali terserempak dengan Fuad. Tumbuk bagai. HAHA. Sampai buat status in facebook. Tahu saja aku dengan nini rindu ;P 


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna