FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Working :)
November 24, 2011 | 11:22 AM | 0 comments
Yeahh, apa yang gambar aku letak sekarang sama macam aku. Baru bangun dari tidur! Haha. Nak tahu kenapa aku buat tittle ni? Sebab.... aku dah start kerja! *yeahhh! tepuk tangan untk diri anda. Cehh, takdelah. belum mula lagi lah. Hari ni aku cuti. Jumaat petang aku kerja. Kerja apa? Kerja dekat kedai Roti. hehe. Ni sekarang ni, aku takde dekat puchong. Aku dekat Serdang ni. Dah majulah katakan. *tipu. Kedai roti tu dekat dalam UPM. So aku tinggal dekat hostel sepupu Ain, Kak Anim. Susah juga sekarang ni, asyik takde air je dekat hostel ni. Akak Anim kata, Kiteorang semua datang, tiba-tiba takde air. Susah kan? Terpaksa ambil air dekat pili bomba :P Sekarang ni pulak, aku breakfast minum milo tanpa gula. Fikir-fikirkan lah macam mana rasanya. Sedap tau :)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna