FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Cuti-cuti?
November 19, 2011 | 3:00 AM | 0 comments
Huhh cuti-cuti ni tak tahu nak buat apa? Online facebook dah bosan, blogger? Hehehe, mana taknya asyik baca post yang sama jea. Seriously, aku duduk rumah ni macam tunggul. Tak tahu nak buat apa? Tahu nak relax jea. Yang tak boleh blah tu asyik nak makanmakanmakan. Baru jea berapa jam makan, dah nak makan lagi. Haih, apa nak jadi ni. Sambil-sambil aku terfikir
Haih, macam mana lah nanti sekolah buat aktiviti cuti-cuti ni? Kang suruh tekan tubi, lari satu padang, latihan pukul bola. Ecehh, latihan hoki lah katakan -.- Bayangkan juga bila kanak-kanak rebina "ni" lari macam tak makan nasi? Padahal, dah gemuk. Confirm kau kena tolak dengan cikgu derr.
Haih seram ni, buat-buat sakitlah macam ni. Bila aku taip pasal 'sakit' ni. Dari 11 november tangan rangka aku sakit. Bila aku buat exercise tangan, dia berbunyi 'kikokikek'. Tak tahulah tu serious bagi aku ke tak. Tapi aku biarkan jea. Haih yang ni lagi seram. Aku adalah buat pemohonan ni. Sekarang ni, dah masuk tiga kali aku buat kemas kini balik. Komputer punya pasal lah ni. Hang tak menentu arah -.- Aku harap-harap sangat beliau terima pemohonan aku. AMIN. Dan keputusan PMR aku juga harap dapat yang sebaik mungkin. AminAminAmin.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna