FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
11.11.2011
November 12, 2011 | 12:15 AM | 0 comments
Tarikh ni menarik kan? Ramailah yang buat status pasal tarikh ni. Tak kiralah di Facebook atau Blogger. Hah Twitter? Teeettttt, saya tidak ada. So, giliran aku pulak yang cerita pasal tarikh ni. Hihihi. Tadi aku bersama Ninie, Akak Anish *Akak As dan Abang saya pergi ke One Utama. Hangout. Makan Pizza hut, main bowling dan karoke. Yang lawak tu, bila main bowling bola aku mesti masuk longkang. HAHHA. Aku main-main ke sengaja kea MALAS kea. Aku tak tahu. Kalau pikir kalah jea lagi tension baik aku relax jea. Huhhh, untunglah kau adik, mula-mula dapat last sekali dapat nombor dua. ceetttt, tulah aku, cakap besar lagi. Tengok-tengok dia dapat kalahkan kau. Whatever lah. Hiiihhiihih.





11.11.2011 Korang takde wish pape? :)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna