FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Yeahhhhhh! :D
October 11, 2011 | 11:57 PM | 0 comments
Terasa sangat lapang apabila exam sudah selesai! Yeahhh! Tapi, tak bolehlah nak merdeka sangatlah kan? HAHA. Merdeka tak merdeka aku hari ni pergi dating bersama si Ninie Eminemm. Tengok wayang. Seperti biasa kita bergaduh-gaduh di IOI. Orang semua pandang. Mana tak malunya. Salah jalan marah. Pilih baju pun boleh gaduh. Lapar pun nak "pukul." Haih, nasib aku tak lapor polis. Kes nak kena dera jea. So, kitaorang pergi singgah JCO Donut beli ais blanded dekat sana. Minum-minum sekali dah terlambat. Jam hampir pukul 3.10 Tertelan-telan aku minum. Nasib aku sampai wayang masih iklan lagi. Yeahh, Jonny English aku tidak pernah menghampakan kau ;) Then, Ain, Amir Hamzah and Amir Ikmal boleh pulak terserempak satu wayang. HAHAHHA. Okay, ini gambar dating saya bersama si dia :)

Yeee, kau watak utama dalam post ni. :P

Abaikan aku -..- kita tengok ais blanded ni :D

Puas adik? HAHAHHA

Jangan belajar dari aksi ni. Kang tercekik.

OMG --"

Terima kasih kepada Akak Aini sebab belanja ice-cream MCD :DD Kbye ;)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna