FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Tagging ^^
October 31, 2011 | 12:42 AM | 0 comments
Okay, ini kali kedua blog aku kena tag. Hehehe, tak payah nak bangga sangat lah kan. xD Okay Akak Shiteq saya akan mula kan tagging-tagging ni :)


Dimulakan dengan syaratnya : 

  • You must post these rules.
  • Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  • Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
  • No tag back!
  • No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.
~ lalalalaaalalaa, aku cuma letak je. xD

~Soalan-soalanya :
  • Fevret kaler? But, why?
  • Suka make-up tak? 
  • Kenapa suka/x suka?
  • Aksesori paling korang suka?
  • Ada bf/gf? 
  • Berapa lama dah relationship korang?
  • Ciri-ciri pasangan idaman?
  • Suka edit pics? Why?
  • Pengalaman paling sedih?
  • Suka stalk blog sapa?
  • Ok x blog ni? Bagi komen *singgah slalu k*

  • ~Jawapan :
    • Warna coklat. Sebab, saya suka makan coklat. Lagi satu, warna dia cantik :)
    • Aaaaa mestilah suka. Semua perempuan suka :)
    •  Suka, saya tertarik dengan style make-up sekarang. Simple saja, tidak terlalu tebal, dan tidak comot.
    •  Rantai, style rantai sekarang menarik perhatian saya. Cantik wooo.
    •  Secara jujurnya..........................tidak ada xD
    • Berapa lama korang nak? hahhaha, seperti tentera di atas "tidak ada".
    • Kalau boleh saya nak ciri-ciri yang caring, baik, setia, yang penting sekali dia berbudi bahasa :P
    • Sebab ia menarik :D
    • Biasalah manusia. Kena hina, buli? hahhaha, Maybe kot? :P
    • Member saya, Ninie, Fyka, Syiqah dan Fara :)
    • Maybe? Taktahu apa pendapat korang. Kalau ada kesalahan bagitahu. Kalau nak komen. Dekat shoutbox okay :)

    Older Post | Newer Post

    Tagboard




    Credit



    Basecode by : Jaja
    Re-edit by : Athira Zaidi
    Background by : Husna