FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Dia block aku?
October 25, 2011 | 4:49 PM | 0 comments
Ceritanya mula macam ni, dia buat status di Facebook ajak wtw. Aku like dan comment sekali "jum :D" So, kita pun walling-lah segala. Mungkin aku layan dia kasar dan dia macam pendiam? Itu belakang cerita. Tapi tiba satu mamat ni add aku. Aku pergi hantar dekat wall dia "thanks add" Dia hantar balik "thanks approve". Sebagai orang peramah, aku pun hantarlah balik "welcome". Esok pulak, dekat wall aku takda pun dia. Aku check-check takda juga. Hmmm, memang sah-sah dia block aku. Dan dekat profile aku pulak ada mamat semalam tu, bukak profile dia. Rupanya bf-gf? Aku buat status dekat facebook, tapi aku delete balik status yang aku buat. Aku bukanlah seorang yang suka mengadu di tempat sebarangan. Okayy, saya tahu siapa saya tapi kalau saya buat silap minta maaf. Mungkin disebabkan aku friendly terlalu layan orang sampai tak ingat dunia. Aku pun sedar ni bukan kali pertama. Sepatutnya aku ni perlu jadi pendiam kan? dan tak perlu walling dengan awak kan? :') I'm sorry. 

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna