FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Today?
September 16, 2011 | 9:03 PM | 0 comments
Hari ni open house Kak Nurul dan Kak Qyra. Ohh, lupa nak kenalkan. Diorang akak angkat aku. Start pukul 3 petang aku keluar pergi rumah Kak Nurul. Lauk pun sedap-sedap juga. *nak cerita pasal lauk aje. Tak lama tu kawan Kak Nurul datang. Perhh, banyak gile mamat-mamat datang ni. Fyra dengan aku tak habis-habis usha mamat-mamat tu :P Okay, yang paling kelakar sekali aku ter-syok dekat seorang mamat ni. Fifi? macam mana boleh jadi macam ni? Funny right? x) Then pukul 3.30 aku pun mintak izin nak balik sebab nak keluar pergi IOI kejap. Tak sangka kita terserempak kan? Ya Allah, dengan senyuman dia. Mula-mula dia siut-siut dekat kiteorang. Aku try pandang belakang. Sekali dia senyum dekat aku. Perh, cair gila. Boleh lagi bantai jerit dekat sana. Fyra dengan Nini tanya "Weh? Asal dengan kau ni?"
Aku tergelak-gelak cakap :"Weh! Mamat tu senyum dekat aku!! Cair dohhh!" *Chop! Terasa aku ni over pun ada. -.-

Sekali, dia dah nak balik dari IOI. Tempat dah sama dah. Tapi sayang sikit pun kita tak bertegur. Masa dia nak balik, dia bertentang mata dengan aku. Satu demi satu langkah dia berjalan, aku dan dia tidak pernah terlepas pandang. Ya Tuhan, mungkin kah dia bakal milik aku? Jika sebaliknya aku redha :)
Lepas tu, kiteorang terus pergi rumah Kak Qyra, makan. Dannnnnn, balik rumah. Huhh, penat ni. --"

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna