FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Raya Raya Raya!
September 3, 2011 | 8:17 PM | 0 comments
Heee, lambatnya aku buat post untuk Hari Raya kan? Hahha. Biasalah buzy. Maklumlah Keluarga besar. Banyaklah kena pergi rumah sedara. Alhamdullilah, aku dapat luahkan yang selama ni aku pedamkan dekat keluarga aku ni. Lepas raya dengan keluarga aku. Terus pergi kubur arwah Atuk. Sedih tahun ni dah tak dapat raya dengan arwah Atuk dah :'( Tapi, inilah hidup. Malas nak taip banyak lagi. Inilah gambar-gambar raya Kami <3

Kami Sekeluarga <3

with My Twins Sister :D

Mama and Kakyong :D

Ninie and Abang :D

And last, Aku dengan Papa :D
hahaha, ini jelah yang aku rajin upload hee. Boiii! ;)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna