FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Raya bersama Kawan-kawan ;D
September 11, 2011 | 12:48 PM | 0 comments
Wahh! Dah lama tak update blog. Bila tak buka ni, ramai pulak yang berkunjungi ye, blog aku ye? hahhaha. *siperasanni :p Walauapapun terima kasih :) Okay, sekarang ni aku masih dalam mood raya. Hehehe, enjoy tak puas lagi. Yelah mana taknya Sekolah pun buat open house tau! Sekarang ni aku mahu rakamkan bahawa saya SAYANGKAN PENGETUA DI SEKOLAH SAYA! Heehee, Memang mengelabah lah katakan. Aku naik sekolah dengan Redzlan perhh, punya berlambak kereta. Macam kenduri kahwin. Dengan karoke-nya wow! Yang tak boleh belah tu, datang je sekolah terus tangkap gambar. Puan Yee pun tegur aku. Hee, mestilah suka mana taknya. Untunglah kepada abang-abang yang pakai nikon. Tangkap tak habis-habis. Hehehe, jealous ni.

Okay, open house sekolah aku pergi sekejap je. Malas nak duduk lama-lama. Kiteorang mengejar masa. Lagi pun cuaca tak berapa baik. Ermm, kiteorang pergi 4 rumah. Satu Bella, Arfatin, Anis dan Arsyad. Semua makanan sedap-sedap! Gelak yea? Haih, aku puji ni! :D Hahhaha. Okay, aku masih teringat lagi dan pasal tu juga telah membuat aku gelak. hehhehhehehahahahah okay okay hahhahahhiihiii. Haih, macam ni cerita dia. Ada budak tak cukup umur boleh bantai gaduh dengan geng-geng aku. Heee, bukan mengutuk ye budak? Aku rasa korang salah paham je. :) Malas nak taip banyak-banyak lagi korang mesti menyampah punya baik korang  tengok gambar. Lagi best kan? Hehhee, enjoy! :DD

Syok bergambar :p

Dari kanan Aku and Fyra :)

Tak habis-habis nak dating xD

Kikiki, over pulak x)

Okay, ini Aku :)

Aku, Anis Mohd Zamin dan Fyra Kunkunn xP

Okay, tukar orang. Ninie, Anis dan Fyra :D

Cehh, aku ni --"

Cutt and Atika :D

Ye, korang cantik sayang :D

Amboii, hahhaha xD

Terkejut Amir? hehehe.

Datin Bella ;)

Amir Hamzah, *Ain Sofea and *Fyka Zyla.
*korang cantik-cantik semua ;)

Fyra Kunkunn and Ninie Eminemm :D

Cutt comel :)

Haa? Buat apa tu hah?

Penat? :D

Peace :D

Yang belakang tu sibuk je -.-

Okay, Aku letakkan gambar korang sebagai penutup. hahhahahah xDD

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna