FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Trial PMR ><"
August 9, 2011 | 3:08 PM | 0 comments
Tension tension tension. TENSION WEH! 49% yang aku bersedia. Tengok? Teruk bukan? Huh, gambar ni yang sekarang aku tunjukan ialah PSLM. Mahu tahu apa? "Persatuan Study Last Minute." Untuk pengatahuan korang, aku tak nak pun buat macam tu. Jangan salah faham ekk :P Okayy, be serious now! Trial PMR minggu depan je. Tak lama lagi Raya lepas tu ""PMR""! Ohh, tidak. Lepas PMR kita merdeka pulak. YEAHH :DD Tapi kan? Err, Dear God, sorry I'm not ready. -.- Why so fast? Science baru sampai bab berapa apatah lagi Math -.- Geografi takpe lah. Lagi satu Bab je. Haihh, dugaan banyak pada bulan Ramadan ni, redha je lah fiii, be strong -.- *haihh sudah hentikan merapu aku ni.
Okay, nak merapu pun tak guna! Seharusnya study dari awal lagi, dan sekarang sepatutnya juga aku study! Okay Fifi, dapat 3 atau 5 pun cukup lah ye? Aku tak berani target 8. Tak tahu kenapa. By the way, mulai sekarang kena serious. Tak boleh main-main dah. Dah dah banyak-banyak cakaplah. Byeee! :S

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna