FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Thanks a lot :DD
August 15, 2011 | 3:35 PM | 0 comments
Thanks weh sebab belikan aku teddy :D Btw, aku suka doh. Maklumlah kaulah member aku yang pernah belikan teddy ni untuk aku. Comel \(^o^)/ kut! Mula-mula aku dengan Nini nak pergi sunway. Sekali si Bruno Mars bongok tu tak jadi. Sekali kau yang temankan :) Masing-masing ada haluan sendiri. Kau beli baju untuk adik kau. Aku dengan Nini pergi usha barang. Balik tunggu bas kat bus stop Kau bagi Nini muffin depan aku. Hehee, mula-mula aku sedih juga. Aik? untuk aku tak de? :P Ada pulak, aku tengok ada cina lelaki dia belikan teddy untuk girlfriend dia. Sweet gila. Sekali, budak cina tu tengok aku. Cehh, aku pergi toleh cakap "aku tak ingin pun lah!" Sekali dekat dalam bus kau bagi kotak kat aku. Kau kata ni aku punya. Sekali, aku buka.. Wahh! TEDDY BEAR :D heee. Siapa yang tak suka kan? Nini pandang pun sengeh-sengeh. Heeeee. Jangan jeles atekk ooii ;D

Okayy, gambar tu ialah teddy yang dia kasi. Tapi, tak silap jugalah baju ni pun dia kasi :D Thanks a lot (;

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna