FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Ohhh -.-
August 25, 2011 | 2:23 PM | 0 comments
Nampak gambar ni? Macam ni cerita dia, last trial KH. Siap je buat aku bantai tidur dalam klass. Penat sangatlah -.- ~Pagi-pagi datang sekolah pergi masjid ada Katam Quran. Last-last bangun masa diorang tengah ambil beg sekolah. Ambik kau, lintang-pukang kau jalan. Haihh, macam manalah dengan kertas soalan tu hah? Agak-agak ada air liur aku tak? --" Ohhh, by the way aku malu sangat-sangat. Haihh, dah dah dah lupakan. Sekarang ni pulak trial sudah habis :D Tapi besok aku ada periksa lagi Sivik dengan PJK. Cikgu suruh datang. Kalau tak, kau dapat kedudukan belakanglah. Grr, okay okay Cikgu, saya datang. Maklumlah besok last sekolah. Harap tidak ada benda yang menghampakan aku. Macam tahun lepas kitaorang semua salam-bersalaman. hohoho. *post blog ni sambil dengar lagu rayaa :D

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna