FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Manusia -.-
August 8, 2011 | 4:26 PM | 0 comments
Kenapa manusia macam kau ni susah betul nak jujur? Perlu ke mengutuk-gutuk belakang? Orang selama ni baik dengan kau akhirnya dia PERNAH tikam kau dari belakang, kau suka tak orang macam tu? Sorry kalau aku melayani perasaan aku ni. Tapi dengan perangai macam kasut koyak baik tak payah kan? ;) Tengok aku macam nak tak nak, apatah lagi nak teguh aku kan? Memang jelas orang macam kau tak pernah berubah. Aku tak tahu apa salah aku kat kau. Tak payahlah jeling-jeling orang time bulan puasa ni. Cikgu cakap kan tak baik. :') Kau sekolah agama, sekolah melayu kan? So, buat apa yang cikgu ajar. Lain lah aku ni bukan sekolah sama macam kau. Atleast Cikgu aku didik aku dengan baik. Tak payah nak jeling-jeling, tak payah nak gaduh. Lagi 1 kan? Tak payah nak ajar MEMBER kau membenci aku. Kerana membenci itu sifat SYAITON. Untuk pengatahuan kau, gua sangat sakit hati sama lu ooo. Ada faham? Sekian ~

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna