FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Goodbye :')
August 29, 2011 | 11:46 PM | 0 comments
Selamat tinggal bulan Ramadan dan Selamat datang pada bulan Syawal. Sekejap je kan? Rasa sedih pulak nak tinggalkan bulan Puasa ni. Harap-harap ia akan tiba lagi pada tahun hadapan. AMIN~! Taip-taip pasal puasa ni. Adalah aku buka puasa dekat luar dengan member aku. Aku, Nini dengan Fyra. Hehe, saja-sajalah katakan. Makan pizza. yum yum. Terima kasih banyak-banyak kepada orang yang belanja aku ;)
 Okayy, abaikan aku -.- Tengok je gadis selendang hitam. Fyra :)

Ini pulak Adik aku. Ninie. *ceh, selama ni anggap macam member xD

Haih, pejam celik pejam celik besok dah Raya kan? Cepat je masa sudah berlalu. Alaala tu, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada blog-blog di luar sana. Kalau ada buat silap tu maafkanlah ye :) 

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna