FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Templete baru :)
July 21, 2011 | 6:18 PM | 0 comments
Korang tengok blog aku. Ada perubahan? Sangat-sangat? hhehhehe. Cantik? Comel? Funny? Berwarna-warni? --" Tak tahu laa apa pendapat korang. Aku cume mulekan sesuatu yang baru. Hmmm. Macam tak biaselah pulak --" Tukar? Taknak! Tukar? Taknak! TUKAR? Entah laa~ Perangai aku nieh macam keling daa sekarang -.- Entah pape entah? Apa eh? hehehe. Dah dah dah. Okayy, kalau korang suke templete nieh, SAYA PUN SUKA! :DD Kalau korang tak suke.. comment-comment laa shoutmix turhh ~ Ahh, whatever laa. Sekarang nieh aku nak biasekan dulu. Nanti lame-lame tengok laa, maybe tukar kut. hmmm.

Okayy, tukar topic. Dekat sekolah kan, kan kan kan? Aku buat kek+muffin. Aku bagi Abang form 5 rase. Die kata sedap?? Tak tahu laa kan? heeee ~ sukaa kut :DD Bile aku bagi si Fyra rase pulak. "Weh, lembik sangat?" Aku : "Cikgu tak bagi garing sangat. Sebab ada budak-budak pun tak masukkan dalam oven lagi ." heii, tak tahu laa sedap tak bagi die. -.- Bile balik tanye Mama pulak. "lembiknye?"
Aku: "Cikgu masukkan dalam oven turhh sekejap je. haihh -.-"
Mama : "Kalau garing lagi sedap"

~ yelah yelah yelah. Tapi walau apapun aku try rase aku punye kek. Tak salahlah. Dah okay. Sangat teruja semasa kek Aku dengan Nasihah sudaa siap. Budak cine melayu semua datang cakap cantik semua. Cute-cute je. hhahahaa xD Dah dah dah Kembang sudaa nieh. Bagi papa rase pulak. Huhh, Papa kata memang sedap! :DD Tapi, lembik sangat. -.- Huh, Sakit hati. Papa senyum sambil kata nanti nak dekat raya buat laa. Tapi, jangan TERmakan sudaa laa kan? hhahahhaa. yelahh Paa. Fifi daa besar :) Tahu yang mana baik dan buruk. Puase pun nak dekat. Nak buat yang terbaik. Kali nieh aku bersemangat sikit. Hehhe, sebelum bulan Ramadhan menjelang nieh. Baik aku ganti puase dulu kan? esok esok esok :) wweeeee. *merapu sorang-sorang. :DD

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna