FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Sunway Pyramid
July 31, 2011 | 12:52 PM | 0 comments
Semalam aku pergi hang dekat Sunway. Nak tengok wayang punya pasal. Itupun Ninie ajak pergi. Then, diorang nak tengok cerita Harry Potter :) Okayy, aku dengan member sorang tu pergilah beli. Mase nak belik tiket tu, Harry Potter yang bukan 3D tu sudah penuh. Ohh, Terpaksalah kiteorang beli yang 3D. Syok memang syok tengok 3D. First time pulak! hahhaa. Tapi satu je aku tak suka. Sakit mata :( Then bila lama sangat aku pakai, aku try bukak spek tu. Buat exercise mata. Nasib aku tak rabun -.- yelah mana taknya. Elok elok mata aku clear tak rabun. Manalah tahu kan? Okay, best jugalah tengok cerita turh. Aku tak berapa interesting sangat sebab Cerita turh dari aku kecik lagi, so aku tak faham sangatlah jalan cerita dia. -.- hehehe.

Okayy, hari ni aku pergi sana dapat tengok wayang je. Tak sempat nak makan. Tapi dapat makan popcorn je. hehehe. Takpe lah ~ And then, sekarang nieh nak tayang gambar jap. Enjoy ~ :)

Hah! buat muka :P

Them <3

Saya bersama Fyra :)

I with Ninie <3
Gambar ni tak lambangkan kitaorang gaduhkan? :D

Okay, Lepas tu pergi singgah IOI pulak. Nak ambik roti subway dari Abang.
Ala ala tunggu tu, aku belilah roti :) Sampaimengigitjari# :D

Semalam hang puas-puas. Makan pun puas-puas. *sedapnya update blog sambil makan ice-cream oreo \(^o^)/* Besok pulak sudah berpuasa. Cepat je masa berlalu kan? hehhe. Malam ni aku nak pergi solah tarawih. :) Tengok? rajin kan? HAHA. Takde lah. Aku pergi pun sebab nak dapat pahala banyak-banyak! Siapa yang tak nak kan? Wahh, tidak sabar :D Hatiku sudah berdebar-debar ni xD *cettt, bajet budak ni -.- okayy. Walauapapun Selamat Berpuasa :D Jangan curi-curi makan tau :D #manalah tahu aku dapat jadi upin & ipin ke-2 :DD

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna