FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Seminar Didik Rakyat PMR 2011! ^^
July 2, 2011 | 8:26 PM | 0 comments
Hari niehh kiteorang pergi Seminar dekat UNITEN! Khas untuk pelajar PMR! Best! Yang best turh aku, member-member tak lari 1sukan 1murid 1MALAYSIA! HAHHAA. hee~ takde laa. Bestlah. Itu tempat banyak luas! Macam nak baring je atas lantai bergolek-golek. hahahaa xD Sekali sampai je tempat tengok-tengok sekolah kiteorang lewat. Pelajaran Mathematic sudaa bermula. Huhh, aku tak tipu mase turhh memang blurr lagi :p Aku tengok cikgu pun garang je. Tak lame turhh, waktu rehat. Tangkap gambar kejap, lepas tu rehat. Hah? tangkap gambar? heeee. Aku tak berape bangga pun gambar macam tu. Sebab aku tahu dalam surat khabar takde gambar aku x) Dahlah pendek, aku pergi duduk belakang. Nanti korang tengoklah gambar tuu tinggal tangan aku je xP hahahhaaa xD Habis rehat, ade BI. BI bosan. Last-last sampai SAINS. Cikgu itu aaa sangat sporting ooo. Saya suka! Die ajar aku senang nak tangkap. Serious aku tak tipu. Tak pernah aku jumpe Cikgu pandai buat lawak gitu! Waaa! x) Okayy, malas aku nak taip banyak-banyak lagi. Sebab aku tahu korang semua niehh nak tengok gambar jee. Hehhehee. Okayy enjoy okay?

Ade gambar yang aku tak masukkan tu sebab goyang, tak cantik semua adelah! Disini hanya pilih yang TERBAIK! ;DD

Time nieh Tengah bace doa semasa menaiki kenderaan ^^

Luaskan?

Mendajal :P

Senyum! Tak perlu kata apa-apa ;)

Jalan-jalan. :)

Besar!

Nampak orang kat sana?
Tulah orang tengah tunggu kiteorang selama nieh :p

Wanie and Anis Nazirah <3

Tempat kiteroang belajar -..-

Makan makan makan <3

Time niehh diorang nak main.
Tapi bile diorang nampak aku pengang camera nieh diorang malu malu pulak xD

Farhana <3

Fyra and Farhana <3

Them again :p

Fyka Zyla, Sofea Miyaa's, and Farhana Hazirah <3

Fyra Kunkunn <3

Faraa Elle and Fyka Zyla <3

Sofea Miyaa's again ^^

Saya bersama Syafiqahh Raz dan Fyka Zyla <3

Saya bersama Syafiqahh <3

Ninie Eminemm and Fyra Kunkunn <3

Asyik tangkap gambar diorang je. Sekali kala aku pulaklah kan? :p

Peace ^^v

I and Syafiqahh again. BTW! I like this pic <3 :D

Peace ^^

again.

again.

And again :D

Fyka Zyla and Faraa Elle <3

Pergi balik cari bas! :p

Sebelum balik turh, snap snap snap laa dulu! <3

SNAP! :D

SNAP! :D

And SNAP!! <3 :DD

Balik weyhh!
Papay!! Dah nak satu album aku keluarkan pun ada tau! ;DD

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna