FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
PORT DICKSON :)
July 18, 2011 | 4:45 PM | 0 comments
16-17 haribulan 7 aku pergi bercuti dekat Port Dickson, Negeri Sembilan. Saje berehat-rehat. Itu pun Makcu aku yang ajak. Sewa Apartment kat Sunshine Bay. Kemas barang-barang semua. Sekali sepupu aku suruh temankan diorang mandi kolam aku pun temankan je lahh. Petang turhh pulak, Ayah aku buat BBQ. yummy~ paling sedap aku makan pun ayam dengan hotdog. hehe. Memang sedap laa. Sambil-sambil makan turh, tengok pandangan kat laut. Wahh! best best best.

Nak masuk senja turh, aku daa ada kat apartment. Mandi mandi dengan air sejuk gila turh, keluar pulak mengigil. hahahh xD Lepas turh, aku makan lagi, hehhe. Maklumlah tak kenyang-kenyang. Sekali daa habis makan, pergi kat luar. Sejuk gile. Sekali Nini keluar pakai snowcap, nasib die ada bawah untuk aku. hehe :p Lepas tido. bangun terjun kolam. Aku je tak dapat terjun :( sebab turh takda interesting aku cerita kat blog nieh. :p Disebabkan daa lame tak update blog, aku buat je laa :) Sekali nak balik turh, semua lapar. Kiteorang pergi makan tengah hari kat McDonald makan GCB <3 yummmyyyyy ~~ Tapi, untuk pengetahuan korang kali pertama aku makan GCB turhh. HUHH, sedapnye aku suka makan kau dooo <3

Kat sekolah pulak, Brandon cakap dengan aku. "wehh! Kita kena keluar dalam surat khabar!" Nak tahu kenapa? Itu rahsia kiteorang laa. :) #bongokpunyeberitaharianxDD

Okayy, sampai sini je. Malas nak taip panjang-panjang :) BOIII

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna