FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Peperiksaan Pertengahan Tahun --"
June 25, 2011 | 10:01 PM | 0 comments
Oh My God! Keputusan sudaa keluar! Mase raptai hari khamis. Mule-mule aku tak tahu yang keputusan akan keluar. Sekali Nasihah saya <3 datang kat aku. Die cakap taniah kat aku. Dalam hati aku bisik laa "kenape pulak niehh?" Sekali die kate yang semua subjek aku LULUS! Tapi aku dapat nombor 21. *apabila terbalikkan, die menjadi apa? WAA! Bangga memang bangga. Tapi aku tak laa bangga sangat. Bak kata orang, PMR lagi penting kan? Soo, aku fokus kat situ jea.

Kadang-kadang tension gak. Tak tahu laa kenape. Malas aku nak cerite. -.- Okayy, macam niehh laa. Saya mengidam henset Nokia C3 <3 Aku nak mintak turhh sebab SENI saya dapat A -.,- Janganlahh ketawa. SENI turhh sebahagiaan dalam minat SAYA tau :D Okayy-okayy. Kalau tak dapat henset pun takpe. Nak Canon :) Perhh. Tak boleh macam niehh. Kang ade orang yang tercampak kat luar rumah kang. Yelahh, aku sedar aku sape. YEAA saya tidak layak menerima hadiah semua itu. =.,= Tapi, Saya berharap sangat agar keputusan PMR saya LULUS setakat yang boleh. Insyaallah. Lagi aku berharap nak dapat AAAAAAAA pun takpe. :DDD AMIN AMIN AMIN.

Ermm, lupakansajalahniatmu. =.= OKayy, BESOK! Ade sukan tahuan di sekolah! Dan aku ade menyetai pertandingan Berkawad Kadet Bomba :D Jangan main-main tau! hahhahahhaha xD Aku berharap sangat TAHUN INI AKAN MENDAPAT JOHAN! Kiteorang mahu mengenang jasa kepada Abang-abang Bomba yang ajar kiteorang kawad. Tidak lupe juga Pengurusi Kadet Bomba tahun ini. Okayy. Kite hanya mampu berdoa, tapi kite tidak dapat menentukannya. Hanya terus berdoa dan keyakinan diri, insyaallah :') Amin ~

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna