FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Lambat -.-
June 23, 2011 | 4:52 PM | 0 comments
Huhh, penat aku balik sekolah tadi. Jalan kaki pulak turh. Rumah pun jauh. huhhh. Apalah nasib aku niehh -..- Pada mulenye, kat sekolah Cikgu suruh amek Baju koko. Lala ramai orang. Nak meletup pun ade bilik turhh. hahahhahaaa. Bab kata Cikgu laa. hehehhe. Sekali turun je sekolah, aku daa nampak kosong je kat luar sekolah turhh. Clear jea! Tension kot, kena tinggal dengan Papa :( Apa? apa gelak-gelak? :D Menyirap kot. Dah bengang, aku terus je naik bas. hehhee. Nasib Bas turhh canggih. Cehh, nak yang canggih aje ;D

Okayy, balik-balik Mama tanye kenape lambat? Aku je cakap fifi amek baju laa. :( Mama pun diam je. Lepas tukar baju turh, aku salam Papa. Huhh, nasib tak kena ceramah. hehhehe. Ala ala turhh, aku buatlah air semua. hahahha xD

Okayy, baik-baik sudaa ayahandaku. Aku online laa kejap. Daa lame tak online-lah katekan. Padahal.. hmmm. hari-hari aku online. Bosan punye pasal. Lepas turhh, aku nampak si die punye gambar. Wahh, awak makin hensem. :) Tak sangka di sekolah walaupun nampak skema tapi.. woww! Dahlahh Fifi oiii, belajar belajar belajar!! :p okayy. Sampai di sini saja. Mahu buat kerja sekolah :)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna